Wednesday, August 20, 2014

VITAMIN C GLUTA ROSE - Rangsang pengeluaran Kolagen untuk Kekal Muda

VITAMIN C GLUTA ROSE



KHASIAT UTAMA VITAMIN C GLUTA ROSE :
Memutih dan mencerahkan kulit muka dan badan.
- 1 biji vitamin c bersamaan dengan 7 biji buah oren.  Dengan ekstrak tambahan gluta Berkesan mencerahkan kulit wajah dan badan secara sekata, licin, gebu, berseri. 

Menghasilkan Kolagen
- Pemakanan Vitamin C Gluta Rose mampu merangsang pembentukan kolagen. Kolagen ialah sebatian asas otot, tisu, gusi, rangka dan tulang rawan.
✿Peningkatan Sistem Imun 
- Pemakanan Vitamin C Gluta Rose mampu membina sel darah merah yang sihat untuk penyerapan zat besi yang lebih baik, membantu sel darah putih menentang bakteria dan kuman, mengukuhkan sistem imun, pertingkatkan pemulihan alergi hidung, kulit dan asthma, juga mengurangkan simptom selsema.
Memerangi kanser 
- Pemakanan Vitamin C Gluta Rose merupkan anti-oksidan yang berkuasa dan mampu meningkatkan inteferon semulajadi tubuh dan merangsang pengeluaran T-cells untuk melawan sel kanser dan membuang kimianberbahaya dari tubuh dgn berkesan.
✿Mencantikkan Kulit 
- Pengambilan Vitamin C Gluta Rose hari akan membantu anda dapatkan kulit yang lebih cerah, melambatkan penuaan dan menyekat pembentukkan pigmentasi. Pigmen adalah penyebab utama kejadian jeragat.
Memperbaiki Insomnia 
- Pengambilan Vitamin C Gluta Rose mampu memperbaiki insomnia, stress dan masalah mental seperti keresahan.
✿Mengekalkan kolestrol sihat 
- Pemakanan Vitamin C Gluta Rose dipercayai mampu mengurangkan kolestrol dan tekanan darah, mengekalkan kapilari darah yang sihat, menghalang pendarahan dalam hidung dan dalaman.
PETIKAN AKHBAR :



HARGA TERBAIK YANG KAMI TAWARKAN :

1 botol  = RM33.00 sahaja
*1 botol mengadungi 30 biji Vitamin C Gluta Rose
PROMOSI untuk belian 3 botol = RM30 sebotol !!

CARA ORDER :

1. SMS ke no HP 019-4279435 (En Lokman) dgn kata kunci : "Vit C GR"

2. Nyatakan bilangan botol yang ingin di tempah.
3. Buat bayaran ke CIMB, Maybank atau Bank Islam Kami
4. Produk akan dihantar melalui poslaju/skynet (dapat dalam masa 1-2 hari bekerja)


TESTIMONIAL PENGGUNA :

Norain Atikah, Kuala Lumpur : Setelah hampir 2 bulan saya ambil supplement ni muka saya pun semakin ok. Sangat2 okay ye! Saya perasan pores pon semakin mengetat, muka pun da xkusam lagi. Cerah2 gitu. Yang paling penting sekali jerawat dah xnak keluar lagi. Yang tinggal hanyalah parut yang agak degil nak hilang. So saya dalam proses nak hilangkan parut jerawat. Yelah, jerawat batu so parut pun batu jugak. Haha.. yang paling saya suka sekali sekarang ni bila nk keluar mana2 saya xperlu nak pkai foundation or BB cream lagi. Saya cuma pakai day cream dan loose powder sahaja. Bestnye~ Kalau nk bare face pon boleh. :D


Fida Ismail, Subang Jaya : Alhamdulillah....setiap masalah pasti ada penyelesaiannya...dulu wajah teruk sgt dengan jerawat batu...fida mulakan dgn ubat klinik yg doktor pakar bagi...kulit bertambah baik...sekarang fida dah totally stop mengambil ubat tu dan terus mengamalkan vitamin C....dan smpai sekarang kulit takda masalah lagi....jerawat di kepala dan badan juga makin berkurang...usaha mesti diteruskan....vitamin C bukan sahaja untuk kulit, malah untuk mata...dan juga penambah vitamin dlm badan kita supaya kekal sihat..

Lagi Testimonial bergambar....

















JOM ORDER !!

SMS ke no HP 019-4279435 (En Lokman) dgn kata kunci : "Vit C GR"
-1 botol cuma RM33.00-

No comments:

Post a Comment

RELATED POST :

Blog Widget by LinkWithin