Monday, July 2, 2012

Botanical Slimming Soft Gel borong


Item:
Meizitang Botanical Slimming Gels
100% Original

TESTIMONIAL PENGGUNA PRODUK KAMI :

TESTIMONI 1:

Hai semua , I beli benda ni 4/12/2011 ..and i start makan dlm 6/12/2011 and sgt menakjubkan sebab i dah turun 3kg in 1 week , sangat2 tidak sangka! Badan rasa ringan sangat! dan yg paling penting skali memang tak rasa lapar! Serius! I ambik bagi b4 makan pagi ! and petang2 kalo i lapar i makan buah ja! malam pun sama, xrasa lapar sgt.i cuma makan roti atau pun biskut je ! kadang2 minum air suam banyak2 !! xsabar nak tgk hasil utk 39 hari ni.

TESTIMONI 2:

Suzila Naim: sy mmg dh makan.. dlm 2minggu++ dh turun 5kg.. tp tang perut mmg dh byk turun la... selera makan mmg skt sgt.. tp byk minum air n makan sayur n buah..

Suzila Naim first day makan tu, badan rasa shaking, mual n pitam skt.. kena byk minum air, yg penting breakfast kena amik lepas 1/2jam makan pil ni.. mcm lunch mmg mkn skt sgt.. alas2 perut jer.. tp mmg terasa dahaga n kering tekak.. kena minum 2-3 liter sehari..

TESTIMONI 3

Salam...berkesan la ubt yg ummu li tempoh ari..bru mkn 11 ari dh turun 6kg tau..mcm xcya..dlu mkn jgk pil cmni tp still naek jgk bd

TESTIMONI 4

Nur Afiqah.. dah 9ari dah makan msv,dah trun2kg...hihihi..best2x...

TESTIMONI 5

Red Violin.. mmg terbaek yaaa..i baru makan xsmpi smngu dah trun 3kg(walaupun melantak makan mcm biasa)..haha..badan rasa ringan..

TQ sis

TESTIMONI 6

Nooazah: Hi ..I bought msv from you last week...I dah turun 3 kgs in one week...hubby suka sangat...Saya nak order lagi ...boleh i dapat wholesale harga kalau beli banyak ?


Berikut adalah teori bagaimana Meizitang Botanical Slimming Gels berfungsi:

Mengawal aktiviti enzim didalam perut dan usus supaya lemak berlebihan didalam makanan yang diambil tidak diserap kedalam badan. Kesan ini dilihat pada air besar yang berminyak, bererti seseorang boleh mengeluarkan lemak dengan jumlah yang sama seperti yang telah dimakan.

Meningkatkan kadar metabolisma dan nisbah asas metabolisma lemak seseorang, dimana secara tidak lansung meningkat pengunaan tenaga didalam badan. Lemak yang terdapat didalam badan akan tercerai menjadi haba, karbon dioksida dan air. Kapsul herba Meizitang Botanical Slimming Gels bukan sahaja mengurangkan lemak berlebihan, tetapi sebagai suplemen kepada beberapa jenis asid amino dan zat galian seperti besi, fosforus, kalsium, potassium dan zink. Pada masa yang sama, Meizitang Botanical Slimming Gels mengaktifkan sel-sel badan untuk membantu keseimbangan mikrosirkulasi tubuh serta meneutralkan elemen-eleman yang bersifat toksik didalam badan. Oleh itu Meizitang Botanical Slimming Gels memiliki fungsi pelangsingan yang unik, penghapus toksik dan fungsi pengawalan lemak.

Kandungan:
100% Herbal Ingredient
Selamat. Ada pengguna di USA yang mengambilnya >1tahun tanpa sebarang masalah.
Halal (Herba), disahkan halal, tidak mengadungi bahan dari binatang, cuma tumbuhan2 herba sahaja.
- Ekstrak ZiSu 25%
- Ekstrak oriental water plantain 13%
- Ekstrak cassia seed 10%
- Ekstrak Fuling 17%
- Medical Amylum 35%
Cara Penggunaan:
Satu kapsul untuk satu hari, sebelum atau selepas sarapan berserta 500mL air.


Harga Borong 2012 MZT:

10 Packet= RM50
20 Packet= RM45
30 Packet= RM40

*market price = RM90 per packet

*1 packet = 30 gels

Harga Borong 2012 MSV

10 botol = RM 60 (30 kapsul)
20 botol = RM 55 (60 kapsul)
30 botol = RM50 (90 kapsul)

*market price = RM120 per packet

*1 botol = 30 gels

untuk tempahan, SMS to 019-427 9435
(encik Muhd) dgn kata kunci " Botanical Slimming borong "




Meizitang Botanical Slimming Gels
tidak sesuai bagi golongan:
1. Mempunyai penyakit jantung (koronari), darah tinggi dan penyakit cerebrovascular.
2. Ketagihan dadah, ubat atau alkohol.
3. Mempunyai masalah hyperthyroidism dan hati.
4. Wanita yang mengandung.
5. Berumur kurang dari 18 tahun dan melebihi 60 tahun.
6. Mengambil suplemen atau ubat-ubatan yang lain.


SMS to 019-427 9435 dengan kata kunci “Botanical Slimming borong”

Bagaimana Meizitang Botanical Slimming Gels bekerja?

Terdapat beberapa jenis bahan semulajadi yang dimasukkan ke dalam produk ini adalah: -

Xian Xian Cao (Siegesbeckia Loji) - tumbuhan ini sering digunakan dalam perubatan Cina untuk membantu dengan insomnia, cepat marah, hati, sakit kepala dan pening kepala.

Ayub Tears - Ini adalah jenis rumput yang dikatakan untuk membantu dengan kehilangan berat badan, menurunkan kolesterol, artritis dan ketuat.

Artemisia dracunculua (tarragon atau dragon's-Wort) - Ini adalah herba hebat yang dikatakan untuk membantu menenangkan saraf dan berurusan dengan insomnia. Ia juga berkata bahawa tarragon membantu untuk merangsang selera makan dan bertindak sebagai laksatif lembut.

Psyllium Husk - Tumbuhan ini berasal dari Asia dan benih sering digunakan sebagai julap semulajadi. Anda akan sering melihat ramuan ini dalam produk penurunan berat badan tetapi ia tidak seharusnya mengambil alih jangka panjang. Ia dinasihatkan bahawa Husk Psyllium hanya perlu diambil oleh mereka yang mengalami sembelit dan ia adalah kesan penggunaan jangka panjang tidak dikaji.

Buluh Tembak - Sudah tentu, makanan kegemaran daripada Panda. Nampaknya ada sedikit maklumat tentang bagaimana pucuk buluh boleh membantu dengan kehilangan berat badan, selain daripada fakta bahawa ia rendah kalori.

Teratai daun - daun ini boleh membantu dengan penurunan berat badan kerana sifat diuretik.

SMS to 019-427 9435 (encik Muhd) dengan kata kunci “Botanical Slimming borong

Maklumat Info Keselamatan:
- Hanya satu kapsul untuk setiap hari, jangan sekali-kali mengambil lebih dari dos yang dibenarkan.
- Jangan mengambil ubat ini jika sedang mengambil ubat/suplemen yang lain.
- Minum air secukupnya atau makan buah-buahan sekira terasa haus.
- Makan mengikut waktu (terutama sarapan atau makan tengahari). Adalah penting untuk mengekalkan makanan yang seimbang termasuk air kosong dan buah-buahan ketika mengambil Meizitang.
- Jangan meminum minuman beralkohol ketika mengambil Meizitang Botanical Slimming Gels kerana ia boleh meneutralkan keberkesanan proses pelangsingan.


Cara Penyimpanan:

Simpan di tempat yang sejuk, kering dan gelap.

SMS to 019-427 9435 (encik Muhd) dengan kata kunci “Botanical Slimming borong

FAQ:

Q: Adakah Meizitang Botanical Slimming Gels selamat?

A: Ya, pelangsing Mezitang selamat. Ia diperbuat daripada ramuan daripada tumbuhan dan tiada kesan sampingan.

Q: Adakah Meizitang Botanical Slimming Gels Halal?

A: Meizitang Botanical Slimming Gels diperbuat daripada tumbuhan dan ianya Halal. Status Halal telah pun disahkan di Indonesia. Pengilang juga mempunyai Sijil Halal.

Q: Adakah pelangsing Meizitang Botanical Slimming Gels berkesan?

A: Meizitang Botanical Slimming Gels sangat baru di Malaysia, tetapi ia telah mendapat nama USA dan Eropah kerana kuasa pelangsingannya yang menakjubkan. Ia juga supplemen pelangsing terlaris di USA.

Q: Apakah yang akan terjadi kepada badan setelah mengambil supplemen ini?

A: Sesetengah pengguna akan berasa kehilangan air, oleh itu anda dinasihatkan untuk mengambil air yang banyak ketika mengambil produk ini. Sesetengahnya tidak berasa apa-apa, sebaliknya selera makan menurun. Walau bagaimanapun, kesan berbeza untuk setiap pengguna. Sila berhenti mengambil supplemen jika terdapat kesan yang mencurigakan.

A: Untuk Meizitang Botanical Slimming Gels 2012, formula baru telah digunakan sebagai bahan pelangsing. Ia mungkin tidak sama seperti Meizitang Botanical Slimming Gels 2011.

Q: Adakah saya perlu berdiet dan menjaga pemakanan?

A: Tidak. Anda dinasihatkan makan 3x sehari (termasuk sarapan), perbanyakkan makan buah-buahan dan minum air sekurangnya 10 gelas sehari



TESTIMONIAL PENGGUNA PRODUK Meizitang Botanical Slimming Gels

TESTIMONIAL RAKAN :

Jamil :

Sy dah cuba MSV botanical slimming yg awak jual... sy nak mngucapkap trima kasih bnyk2 coz sblum mkn ubat tu berat bdn saya 95kg...slps smiggu sy mkn berat sy hilang 8kg...wow cukup berkesan dan skrg sy cuba turunkan lg utk mendptkan berta bdn seperti dulu......amin~~~~thanks sis

Mohd Marif :

Salam, Saya turun 8kilo dalam 2 bulan, sebelum ni saya 86kg, sebab berat badan saya yang semakin berat menyebabkan saya semakin susah hati dan memang susah nak turun,nasib baik pacik saya yang ambil product in beritahu saya, sekarang saya rasa semakin ringan, ingin turun lagi 6kilo, akan order lagi dengan kamu bulan ini bila dapat gaji.

cik Julie Zainal :

aru jer amik MSV x smpi 2 minggu, this time MSV berjaya... masuk hari ni dah 5 hari makan... last timbang 80kg skrg 75kg***

Hazniel Hashim :

thank. mkn baru 2 hari but dah turun 1.5 kg ..

ELLY :

Salam, Mula mengambil MSV pada pagi 17 Jan 2012 dengan berat badan 80kg, ketinggian 165cm. Kini, pada tarikh hari ini, 1 Feb 2012 (15 hari penggunaan), MSV telah membantu menurunkan 4kg!! Tak percaya pada mulanya, puaslah minta Pembantu Klinik perati betul2 alat timbang tu, tepat2 76kg!! Thanks MSV!! Saya akan teruskan pengambilan sehingga ke berat badan ideal.. nak share how i do it : Pagi - after 1/2 bangun tidur, ambil sebiji MSV and only consume breakfast 1/2 to 1hr later. Breakfast pun amik yg ringan2 jer tp mesti minum banyak air putih. Lunch macam biasa tp kurangkan nasi dan tak sentuh lauk2 yg bersantan. Kalo dulu makan nasi 7 kali seminggu now 3-4 kali seminggu jer (sekali sehari n say NO to nasi tambah, berpadanan ngan 2 senduk jerr). And again banyak kan minum air putih!! Saya minum 2 liter air.. N tak sentuh makanan after 7.30pm. Thanks again n will keep you updated.


Cik Hamimah
Saya mula mengambil Meizitang Botanical Slimming Gels pada tarikh 1 Mei. setelah banyak percubaan sebelum ini gagal dalam menurunkan berat badan saya.Saya mengalami penurunan berat badan sebanyak 9 kg dalam masa hampir sebulan denganMeizitang Botanical Slimming Gels

TESTIMONIAL PELANGGAN OVERSEA:

Joseph
Thanks started useing it lost 5kg in 4 weeks. thanks to yall found out about this now losing the weight . hard trying to be on diet with this i can still eat drink still lose the weight so thanks alot.

Maria
i like it this pills cause i feel like im really loose weigth!!!!! thats good pills luz I very satisfied with your service. I just received my order.At forst I was not sure, there are alot of bogus companys out there. I was very lucky to find you. thanks you . I got my product on time. I will definetly recomend you to other people.


Harga Borong 2012 MZT:

10 Packet= RM50
20 Packet= RM45
30 Packet= RM40

*market price = RM90 per packet

*1 packet = 30 gels

Harga Borong 2012 MSV

10 botol = RM 60 (30 kapsul)
20 botol = RM 55 (60 kapsul)
30 botol = RM50 (90 kapsul)

*market price = RM120 per packet

*1 botol = 30 gels

untuk tempahan, SMS to 019-427 9435 (encik Muhd) dgn kata kunci "
Botanical Slimming borong "



RELATED POST :

Blog Widget by LinkWithin